Nie mogę wyjść z podziwu że taka firma jak Sony, która powinna mieć cały sztab fachowców do tej usługi, nie może sobie poradzić przez taki czas. Dodatkowo w swoim oświadczeniu, Sony mówi o tym że naprawa może jeszcze tydzień potrwać. Zapowiadają bardzo "agresywne" ( a po procesie z GeoHotem wierzę że takie będą ) poszukiwania osób odpowiedzialnych za tę awarię, FBI ponoć aresztowała już pierwsze osoby z grupy Anonimowi. A co do danych kart kredytowych - firma zaleca aby... monitorować płatności na karcie i nie odpowiadać na żadne maile w których ktoś podszywając się pod firmę może prosić o nasze dane. Jakie zabezpieczenia konsoli , taka usługa sieciowa?
[UPDATED] Nie spodziewałem się tak szybkiego obrotu spraw, zalecam wszystkim zmianę haseł na skrzynkach pocztowych których używaliśmy do rejestracji w usłudze PSN.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz