- Powód dla którego Cerberus ściga Sheparda jest wyjaśniony na początku gry.
- W skład armii Cerberusa będą wchodzić mechy, jednostki szturmowe jak i uderzeniowe w stylu ninja.
- Żniwiarze będą w najróżniejszych wymiarach, od 500 metrów w przypadku najmniejszych statków do 2 km jak w przypadku Zwiastuna.
- Shepard posiądzie nowe zdolności w walce - będzie mógł rzucać się za ukrycie jak Max Payne, turlać, przeprowadzać ataki koordynowane w stylu SWAT, i będzie mógł bić przeciwników na więcej niż jeden sposób, szczególnie poprzez zdolność "Heavy Melee"
- Nowa umiejętność - Inżynier będzie mógł stawiać wieżyczki
- Ingerencja w strukturę broni - celowniki, i inne duperele, w każdej sekcji ma być po 5 do wyboru
- Więcej przedmiotów do znalezienia
- Walki w kosmosie? Możliwe ale nie potwierdzone
- Dane nam będzie zobaczyć Londyn, Nowy Jork, księżyc Krogańskiego świata, planetę Salarian i Marsa ale to tylko kilka miejsc które przyjdzie nam zwiedzić.
- Wrogowie mogą otrzymywać dynamiczne obrażenia - na przykład mech Cerberusa będzie miał swój słaby punkt, szklany kokpit pilota, i to w niego trzeba będzie strzelać żeby go zniszczyć. W przypadku innych przeciwników będzie im można odcinać ręce i uszkadzać różne części zbroi.
- Walka będzie bardziej dynamiczna, co zmusi nas do częstego przemieszczania się. Sama szybkość gry ma być zwiększona o jakieś 15%.
- Nie będziemy już jeździć pojazdami w celu zwiedzania światów. Co nie znaczy że ich w ogóle nie będzie.
Informacja z CVG
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz