Shigeru Miyamoto poniekąd także wyjaśnił czemu jego zdaniem 3DS nie ma dwóch gałek analogowych. Otóż, jego zdaniem, druga gałka jest zbędna w momencie kiedy konsola ma wbudowany żyroskop, a jego manewrowanie który może z powodzeniem zastąpić tradycyjne sterowanie bo jest bardziej intuicyjne. Wszystko pięknie Miyamoto-san ale co z efektem 3d? Ostatnio patrzyłem na swojego 3DSa pod lekkim kątem i efektu nie było. Nie wyobrażam sobie machanią tą konsolą, w sumie nie wyobrażam sobie machania żadną konsolą. Przy okazji twórca Mario nie szczędził ciepłych słów o efekcie 3d i jego wielkim wpływie na gry platformowe "(...) w przypadku unoszących się platform naprawdę trudno jest ocenić dystans do nich. Ale dzięki głębi jaką daje efekt 3d, łatwiej jest wykonać te trudniejsze skoki". Jestem przekonany że będzie to kolejny system seller zaraz po Okarynie Czasu.
Szperaj
piątek, 6 maja 2011
Super Mario 3DS bez StreetPassa ale z żyroskopem
Shigeru Miyamoto poniekąd także wyjaśnił czemu jego zdaniem 3DS nie ma dwóch gałek analogowych. Otóż, jego zdaniem, druga gałka jest zbędna w momencie kiedy konsola ma wbudowany żyroskop, a jego manewrowanie który może z powodzeniem zastąpić tradycyjne sterowanie bo jest bardziej intuicyjne. Wszystko pięknie Miyamoto-san ale co z efektem 3d? Ostatnio patrzyłem na swojego 3DSa pod lekkim kątem i efektu nie było. Nie wyobrażam sobie machanią tą konsolą, w sumie nie wyobrażam sobie machania żadną konsolą. Przy okazji twórca Mario nie szczędził ciepłych słów o efekcie 3d i jego wielkim wpływie na gry platformowe "(...) w przypadku unoszących się platform naprawdę trudno jest ocenić dystans do nich. Ale dzięki głębi jaką daje efekt 3d, łatwiej jest wykonać te trudniejsze skoki". Jestem przekonany że będzie to kolejny system seller zaraz po Okarynie Czasu.
Etykiety:
3DS,
Nintendo,
Ocarina of Time,
Shigeru Miyamoto,
StreetPass,
Super Mario,
Super Mario 3DS
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz